Rise and shine! It's Monday!

God morgon mina sköna bönor! Ny vecka med nya möjligheter. Jag gjorde något knäppt imorse, iallafall en del kanske skulle tycka det. Jag fick för mig att sätta klockan på 06.00 utan att jag egentligen hade något speciellt att gå upp till. Innan ni börjar tycka att jag är konstig så kan jag förklara varför.
Jag gillar att ha rutiner och vill inte sova bort dagarna även om vakna vid åtta inte är att sova bort dagen. Men tänkte att det skulle vara skönt att vara uppe tidigt, dels hinner jag dra mig lite i sängen innan jag måste upp och sen har jag ännu mera tid att lägga på mig själv på morgonen. Enzo får även komma ut tidigare. Jag kan också ta en vila på dagen utan att oroa mig lika mycket för sömnen till natten, iallafall i teorin. Återkommer om detta var en lyckad idé.

Idag har jag inte så mycket planerat än att packa en sellpy-påse och skanna in bilder. Eventuellt kanske börja smått packa undan saker som jag inte kommer ha användning för. Känns sjukt men flyttar också om två månader. Först ska Minitrollet komma och sen ska jag flytta så snart som möjligt där efter. Om 30 dagar kommer hon och om 38 dagar får vi nycklarna till lägenheten. Bättre flyt kan man inte ha.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

BLOGGDESIGN: JOHANNAEWA