Ville känna mig fräsch

Bjuder på en outfit igen, kors i taket. Kjolen och skorna har jag köpt på sellpy och tror min t-shirt kommer från New Yorker. 
 
Dessa bilder togs igår innan min eftermiddag gick åt helvete. Jag har ett tag varit sugen på att färga om håret, göra en makeover för att känna mig fräsch igen. Dock hade jag ingen större lust att spendera flera tusen konor för att en frisör skulle göra det. Det ångrar jag lite nu för håret är som svinto nu och det har gått av på sina ställen. Har en tid bokade hos frisören på måndag för att göra något snyggt med håret som finns kvar. Sen ska jag bättra på färgen efter det. Men någonstans där efter dippade självkänslan och jag började känna mig konstig känslomässigt.
Jag har haft ett bra flyt sen flytten, sen Sandrea kom till världen. Varit trött, vait så trött att jag nästan har gråtit men jag har ändå mått bra. Igår skiftade det, tårarna kom. Vet inte varför. Kanske för att jag ville känna mig fräsch och kände mig bara mer som ett troll efter. Eller så kanske hade jag dippat oavsett hur eftermiddagen hade gått. Sen har min mage varit konstig hela veckan så det har gjort mig sårbar att ha ont hela tiden.

Idag är det iallafall en ny dag och jag känner mig piggare mentalt men tröttare fysiskt. Jag kämpar på. Fixar i hemmet, rensar, organiserar, städar och repeat. I eftermiddag ska vi iallafall över till min pappa och grilla. Bli lite omhändertagen, tror han märkte att jag var lite off igår när han va här och hjälpte mig snabbt med en låda som hade fastnat. Det ska bli mysigt, hoppas på att Sandrea tar med sitt glada humör dit också.  

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

BLOGGDESIGN: JOHANNAEWA