Andra Februari

Hej Februari! Tänk att redan första månaden av 2020 har passerat, tycker att den flög förbi snabbt. Betyder också att jag är en månad närmare förlossning. 58% avklarat, 117 dagar kvar till beräknad födsel. 
Senaste dagarna har jag varvats av panik, ångest och lycka. Känslorna går verkligen runt i en cirkel. I ena stunde trycker jag ner mig själv med mängder av negativa tankar som "du kommer bli sämsta mamman" och paniken ökar på grund av det och känner och tänker "shit vad har jag gett min in på". I nästa stund blir jag lycklig för att jag ser en bebis och inser att om några månader kommer jag ha mitt egna Minitroll. Sedan kommer ångesten för att jag känner mig inte som den perfekta gravida som gör de perfekta valen. Efter det börjar det om. Hormonerna gör väl sitt också. 
Idag känner jag mig lite peppad. Städade stor del av dagen igår och kommer även ske idag i kombination av annat. Under kommande vecka ska jag försöka hitta en fungerande morgonrutin, speciellt eftersom jag har mycket att göra. Många möten inbokade. Känner att jag behöver en morgonrutin som hjälper mig att göra allt lite på auto. 
Just nu har jag dessutom båda hundarna här. Lilla Space kom i torsdags kväll och den här gången har det hittills gått väldigt lätt. Dock märker jag att jag inte är van vid att han någon sova tätt intill mig, anpassar min kropp efter honom och då blir det att jag sover dåligt. Det är ändå ganska mysigt att ha någon som ligger där under täcket med en 
Emma Engström:

Kan inte alls fatta att det är februari?! Hoppas verkligen du får till morgonrutinen, kan vara lite knepigt till en början innan man kommer igång haha! SÅ söta <3

Svar: Tror jag börjar hitta en fungerande rutin :D Hihi jaa lurvtussarna är ju det :D
Denise Taylor

2020-02-02 @ 18:39:57
URL: http://nouw.com/emmaengstrom

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

BLOGGDESIGN: JOHANNAEWA