Det snurrar

Tröttheten har verkligen omfamnat mig i eftermiddag och att jag dagen till ära har lågt blotryck gör det hela inte bättre. När jag vakna efter min eftermiddagslur kände jag mig snurrig och trodde jag var för trött för att lyckas ta mig upp men kom på att det var blodtrycket som gjorde mig så. Där fanns det ingen ursäkt längre att ligga kvar. Var nämligen hos barnmorskan på förmiddagen och hon bekräftade det jag trodde om trycket. Men inget att oroa sig för, äta ordentligt och inte resa mig upp för snabbt. 

C är på väg hit för att hämta upp lilla Space och jag försöker göra något bra och vettigt av den lilla kraft som jag har kvar i mig. Ett stadigt läge i soffan låter inte som en allt för dum idé när Enzo har fått komma ut.
Nu dröjer det ett tag till Space kommer vara här igen vilket jag faktiskt kommer tycka är skönt. Det är en helt annan grej att ha två hundar. Lätt att tänka att det inte blir mera jobb men det blir det faktiskt! Min kropp orkar inte riktigt lika mycket nu när jag är gravid också. Att ha Enzo är nästan tillräckligt. 
Nu ska jag bara vara hemma fram till måndag och ska ta lite nya krafter under kommande dagar. Har idéer som jag vill förverkliga. 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

BLOGGDESIGN: JOHANNAEWA