Frukosten är den viktigaste måltiden

Frukosten är den viktigaste måltiden på dagen så varför inte göra den till den godaste? Havregrynsgröt med en gnutta vaniljpulver i, mandelsmör, hallon och passionsfrukt. En underbart god kombination. Ibland händer det att jag toppar med mandelmjölk.  

Unnade mig en rejäl sovmorgon och sov oväntat länge. Vakna inte för än vid nio vilket för mig är länge med tanke på att jag har en fyrbent som vill gärna gå ut. Blev förvånade över att det hade blivit ljust ute och trodde att klockan var närmare tolv än nio. Icke, dock var det skönt att inse att vi gå mot ljusare tider. 
Idag tar jag dagen som den kommer. Ingen stress, bara avslappning. Gårdagen blev inte som planerad och då blir det alltid lite konstigt i mitt huvud, så jag tar det bara lugnt idag. Kaffet är precis klart och jag ska slå på QX-galan som visades igår men jag som jag missade totalt på grund av att jag tittade på Melodifestivalen. Förmiddagsmys framför TVn händer inte ofta men idag har jag faktiskt något annat än serie att titta på och kan vara en skön omväxling. 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

BLOGGDESIGN: JOHANNAEWA