Glatt humör en grå lördag

God morgon från oss denna gråa trista lördag! Även om det är grått och dystert väder hindrar det inte oss från att vakna på ett gott humör. När en har roliga planer för dagen blir det så. Jag har även fått sova normalt inatt, Space åkte i torsdags kväll och då blir det en mindre att trängas med i sängen. Dom är söta de fyrbenta och jag gör vad som helst för dem men jag kanske borde dra en gräns när min sömn blir halvt förstörd? Nee lever bara en gång och då kan jag leva med lite sömnbrist 1-2 veckor i månaden. 

Allt jag ville få gjort igår blev nästan gjort. Ska avsluta med lite småplock och en dammsugning idag. Sen är hemmet i så bra skick som det kan bli. I samma stund som jag höll på och fixade hemma pratade jag med mamma i telefon, hade henne på luren i säkert 4 timmar. Det blir alltid roligare att städa när jag har henne i att prata med under tiden. Hon brukar passa på att få städningen gjord samtidigt som hon pratar med mig också. Städsällskap från Malta är helt enkelt inte så dumt. 

Dags att avsluta morgonkaffet och sedan ta tag i det sista! Vad ska ni hitta på idag? Har ni trevligare väder än vad det är här i Mariefred?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

BLOGGDESIGN: JOHANNAEWA