Morgontankar en tisdag

God morgon! Sovit gott? Space är här igen efter litet uppehåll under helgen och då blir det att jag känner mig tacksam om jag lite utvilad när det är dags att gå upp på morgonen. 
Morgonkaffe i handen, en av de få koppar jag får dricka och vilket i dagsläget räcker. Lite morgontankar som poppar upp i mitt huvud. 

Under dagarna går mina känslor uppochner. Från glädje till frustration. Hittar nya sätt för att ta mig igenom de jobbiga delarna av dagen. Hittar något positivt att fokusera på när det känns tyngre. Planerar att göra något tiden på dygnet det känns tuffast. 
Nu har jag kommit in i en period då jag är väldigt fokuserad på att komma på nya idéer. Gör research för att lyckas bättre. Skapar. Försöker komma på nya kreativa sätt att fota och nu testar jag ett nytt sätt att redigera mina bilder på till bloggen och instagram. Jag gillar det skarpt. Kanske testar mig fram lite under den närmsta tiden. 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

BLOGGDESIGN: JOHANNAEWA