Veckans Sminkningar | KVD MetalMatte

Här har vi tre av fem look jag gjorde den här veckan. Anledningen till att alla inte är på bild är enkel, första bilderna blev inte bra och sista sminkningen glömde jag helt enkelt att fotografera.  

Det var kul att använda en enda palett en hel vecka. Insåg ganska snabbt att det blir ett viss tema på ens sminkningar när du håller dig till en palett och speciellt en palett som denna. Det var också lite läskigt att leka med mycket mörka färger men jag upptäckte att jag verkligen gillar när jag har mörkare ögonskuggor. Speciellt nu när jag är blond tycker jag att det är så snyggt. Blir en snygg kontrast. 

Imorgon får ni och jag veta vilken kommade veckas palett blir. Blir det färger, neutralt eller något åt det mörka hållet igen? 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

BLOGGDESIGN: JOHANNAEWA