Att se en Saluki

God kväll! Hur står det till med er? Här känner jag av lite seprationsångest. Lämnade Enzo till sin bonusmatte imorse då jag ska iväg till Stockholm i helgen, saknar honom redan. Blev att jag och Enzo tog bussen och mötte henne vid hundparken. Skulle ha träff med min arbetsterapeut då passade utmärkt att lämna honom innan och dessutom få passa på att njuta av att se honom springa. Det är verkligen något speciellt med att se en Saluki springa fritt utan några hämningar. Ska försöka när jag bara har Enzo att åka iväg en gång i veckan med honom till parken som aktivitet för oss båda. Tror det kan vara väldigt nyttigt för oss. Känner att både han och jag behöver aktivera oss men har dragit mig för att åka buss och allt till parken för att det verkligen är ett projekt. Men nu känner jag att det kan vara exakt vad vi behöver. 

Ska ta det ganska lugnt nu resten av kvällen. Känner mig helt slut efter dagens utflykt. Ska fixa ihop lite middag och sedan slänga mig framför TVn. Imorgon är det nya ta som gäller. Får hem ny diskmaskin, ska fixa med bloggen och packa inför Stockholm. Men nu tar jag kväll. 

Ha en fin kväll!
Amanda (Swedish Passport):

Åh, låter ju som ett fantastiskt bra mål! Håller tummarna för att ni kommer iväg, när man väl gjort något ett par gånger som till en början kändes bökigt brukar det ju bli mycket lättare också :)

Svar: Ja men precis och det är alltid kul att göra saker ihop med hunden :)
Denise Taylor

2020-01-15 @ 21:22:27
URL: http://swedishpassport.com
Ninni:

Enzo är så sjukt fin! :*

Svar: Aaaaw tack <3
Denise Taylor

2020-01-16 @ 11:53:24
URL: http://https://beautyandlace.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

BLOGGDESIGN: JOHANNAEWA