Avslutar och går vidare | En ny glöd

Nu har jag valt att hoppa av matematiken då skolan inte verkar kunna ge mig rätt stöd för att få det att fungera, osäker på om jag kommer att behöva matematiken i framtiden. I dagsläget känns det som att den gav mer ångest, oro och stress än nytta. Gillade inte den balansen, speciellt inte nu. Förhoppningsvis ska vi nu hitta en annan form av sysselsättning, en praktikplats en dag i veckan några timmar är mitt mål. Förhoppningsvis i närheten då jag helst vill undvika att åka i till Strängnäs. 
Tror även min ångest har kretsat lite runt att det just har varit Strängnäs som är ett center av mitt trauma. Varje gång jag åkte in till skolan fick jag flashbacks. Alla dessa minnen som poppa upp som jag helst inte vill tänka på, inte konstigt att jag känner ännu mera obehag inför att åka iväg. 
Lilla Apollo får vara med och pryda dagens vardagsinlägg, den enda som inte har något emot att vara med på bild tydligen av alla mina barn. Ja pojkarna är mina fyrbenta barn. Sedan får vi se om jag utvecklar en ny typ av kärlek när dottern kommer, vilket jag har förstått kan hända. 

Just idag har jag satsat på att arbeta med bloggen då jag har helt enkelt fått upp en helt ny glöd för den. Denna glöd gör att jag tycker att det är ännu roligare att sitta och skriva, skapa, komma på idéer och helt enkelt uppdatera så ofta som möjligt. Satsar på att ha 1-2 två inlägg om dagen. Varierat innehåll som ändå håller en liten röd tråd. Minimalism, hållbarhet, mitt liv och lite nöje. Vissa inlägg lägger jag mer tid på att planera och skapa, andra går lite snabbare och kräver mindre arbete. Känns bra att jag så många idéer och olika sätt som jag vill skapa innehåll till bloggen.
Gör det för att jag tycker är kul, skulle vara en bonus om jag en dag kan tjäna pengar på det men just nu gör jag det som sagt för att jag tycker det är kul och vill sprida mitt budskap. 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

BLOGGDESIGN: JOHANNAEWA