Familjedrama

Underbart att vakna upp till familjedrama....eller inte. Jag är inte en person som gillar eller vill involvera mig i andras konflikter och speciellt inte något som jag har med att göra. Jag blir arg när andra blandar in mig helt utan anledning, speciellt "familj" som är som främlingar för mig. Första gången man hör av sig till mig och det är på grund av drama som jag inte bryr mig om. Så tack, nu har jag vaknat på världens sämsta humör. Hoppas innerligt att mitt humör bättras under dagen. 
Mamma åkte igår så nu är jag i något slags vakum där jag inte riktigt vet vad jag ska göra. Kändes dessutom som att jag hade hormoner åt alla håll och kanter under hennes vistelse här. Vilket varken blev trevliga för henne eller mig.
När jag har börjat vänja mig vid att det är på ett sätt som nu när hon var här i två veckor då blir det så konstigt när hon åker. Det blir som en krock i mitt huvud och vet inte vad jag ska göra. Nu är det bara att vänja sig vid att vara själv igen och försöka återgå till vardagen tills hon kommer igen om fyra månader. 
Inte mycket vinter här....

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

BLOGGDESIGN: JOHANNAEWA