Hej 2020!

Blev en lugn och skön nyårsafton. God mat, fotopromenad med mamma och Enzo där vi stötte på en älg, trevliga samtal med mamma och maraton av How I met you Mother. Såklart var det alkoholfritt här hemma. Hade köpte alkoholfri bubbel från Chapel Hill som vi drack vid 12-slaget. 
Det var tyvärr lite jobbigt för Enzo när alla fyrverkerier började smälla av. Han tassade runt ganska stressigt, ville vara nära mig men han ville inte vara på nedervåningen heller. Jag försökte trots att jag tyckte att det var lite jobbigt med alla smällar vara lugn och vara som vanligt med honom. 

Nu ska jag sakta men säkert försöka komma tillbaka till mina vanliga rutiner. Mamma åker imorgon så nu ska dygnet vändas tillbaka. Ska faktiskt njuta lite av vara ensam igen. Har varit mysigt att ha mamma här men nu känner jag att jag behöver lite tid för mig själv. Rå om mig själv och pyssla med mitt. 

Nu har mamma vaknat så jag tänkte gå ner och få ihop någon form av brunch!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

BLOGGDESIGN: JOHANNAEWA