Hittat en rutin

Just nu känns det som dagarna flyger förbi. Jag har på något sätt hittat en rutin. Går upp vid åtta varje dag utan att jag egentligen behöver. Jag har aldrig gillat att sova bort dagen även om jag inte har haft speciellt mycket att göra på dagarna. Det känns bra att gå upp en rimlig tid som åtta trots att jag bara ska vara hemma. Känns som jag har fått dagarna att kännas längre, på ett positivt sätt vilket jag tror beror på att jag faktiskt försöker göra något och sitter inte framför TVn dag ut och dag in. Det mesta känns ändå rätt positivt just nu. 

Idag ska jag och Enzo förhoppningsvis träffa en vän, om inte det sker då fortsätter jag fixa med mitt på datorn. Har lite att saker att göra klart, kommande inlägg som jag har lagt väldigt mycket energi på. Kul att lägga ner mera energi och forma inlägg på ett nytt sätt. 

Ska ni göra något roligt idag? Jobbar eller studerar ni?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

BLOGGDESIGN: JOHANNAEWA