När man saknar sin egna hund

Ikväll kommer äntligen Enzo hem men i väntan på honom tog jag ut våran kompis Leon. Får lite abstinens efter hund när Enzo inte är här så tar jag min grannes hund som även är en god vän till mig. Så facinerande att kunna ha en hund lös. Enzo skulle jag aldrig våga ha lös utan staket på två meter. 
Man tycker ju ändå att det borde vara skönt att vara hundfri några dagar men icke. Det är en sån vana som sitter inne i en. Blir tråkigt att vara hemma utan Enzo och våra rutiner. Nu kommer jag inte vara utan honom på ett bra tag, inte för än nästa gång jag ska bege mig på äventyr. 
Tacksam över att jag kan låna Leon när jag har dagar emellan mina äventyr och att Enzo kommer tillbaka. Härliga goa Leon. 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

BLOGGDESIGN: JOHANNAEWA