Slösa bort dagen

God kväll! Lyckades bocka av nästan allt på mina planerade sysslor för dagen. Efter att ha varit iväg med M tillät jag mig själv att sova en timma och kan säga att det behövdes. Jag har länge varit en sån person som har varit i behov av att sova på dagen men i perioder försöker jag undvika det. Idag tänkte jag "jag är fan gravid och har varit på farten hela förmiddagen, jag förtjänar en tupplur". Kan annars få dåligt samvete över att jag sover på dagen, känns som jag slösar bort den. Någon annan som känner liknande? 
Känner mig nöjd med min dag. Hade så trevligt med M och även hundarna. Tog ut båda våra hundar en sväng och lät dom busa av sig på hennes tomt. Enzo var nog den lyckligaste av dom alla. Umgås med kompis och kunna vara lite lös, finns inget bättre enligt honom skulle jag tro. Happy dog, happy life!

Ska ta och mysa ner mig i soffan med lillkillen. Slå på Grey's Anatomy och bara vara resten av kvällen tills det är dags att gå ut med Enzo och sedan krypa ner i sängen. En helt vanlig kväll för mig. 
Amanda (Swedish Passport):

Åh, jag kan verkligen känna så, framförallt på vinterhalvåret! Känns lite som att man slösar bort de få timmar på dygnet när det faktiskt är ljust ute, men ibland behöver ju kroppen verkligen en liten paus och det är ju så viktigt att lyssna på det :)

Svar: Ibland får man tillåta sig själv att lyssna på kroppen!
Denise Taylor

2020-01-28 @ 11:35:39
URL: http://swedishpassport.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

BLOGGDESIGN: JOHANNAEWA