Ta vara på det positiva

Idag tittade solen fram ordentligt. Var framme från soluppgång till solnedgång. Varje gång solen kommer fram nuförtiden är det så uppfriskande att ha den som en positiv förändring i vardagen. Både november och december har varit så mörkt. Jag brukar inte vara den som har något emot mulna dagar men det har tyvärr varit extremt. Det har varit extra frustrerande när det dessutom har varit så blött ute. 
För att solen var framme hela dagen passade vi på att njuta extra mycket. Dagen kändes mera positiv. Trots att jag har varit fysiskt trött har jag varit mentalt pigg vilket är ovanligt för mig. Viktigt att ta till vara på dagarna då livet ändå känns rätt okej. 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

BLOGGDESIGN: JOHANNAEWA