Gravid vecka för vecka | Vecka 32

Vecka 32, here we come! Känner att jag börjar komma in i slutspurten av graviditeten. 7 veckor kvar ungefär tills hon är här. Hoppas på att tiden ska gå snabbt men inte för snabbt, har lite saker som jag vill hinna med innan hon kommer. Mamma och jag letar efter de perfekta platserna att fota gravidbilder ute i naturen.
Kroppen känns väldigt tung just nu. Tyvärr har min energi som jag fick runt vecka 28 börjat försvinna. Försöker pusha igenom både för min och Enzos skull. Vet att både han och jag mår så bra av promenadrutinen vi har just nu. Men tillåter mig själv att dra ner lite på tempot. Behöver inte gå 5 km varje dag även om jag egentligen vill det.
Senaste två veckorna har jag haft ny typ av cravings, havregrynsgröt som jag blandar i en massa frukt i och den ska tillagas på spisen och inget annat. Citronvatten är också något jag inte kan få nog av. Det är nog det jag har märkt att jag har haft en markant nya intag av.

Vad händer i magen nu?
  • Hon är ca 39 cm lång
  • Väger ca 1,79 kg
  • Alla fem sinnen fungerar
https://siliiins.blogg.se/:

Spännande!! :)

Svar: Ja det är ju det :D
Denise Taylor

2020-03-29 @ 08:40:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

BLOGGDESIGN: JOHANNAEWA