Gynna Mariefred och bebisen

God kväll kära ni! Tänker en vardagsuppdatering ska jag orka med ikväll även om jag inte orkar göra mina mer planerade inlägg.
Idag blev det en tur på stan med mamma. Hon mötte upp mig efter att jag hade träffat psykologen på BVC. Mamma hade dels ärende att göra och då tänkte vi att vi kunde passa på att köpa saker till bebisen som jag behövde. Förutom barnvagnen var det här första köpen, har hittills fått kläder.
Hittade lakan till sängen som jag inte har än, har en vagga för att ha sista tiden i Mariefred. Blev en filt och handduk i samma matrial. Vi hittade även en del söta kläder, behövde fler i storleken 50-56 för när hon precis har kommit så det hittade vi också. Verkade dessutom vara bra märken och matrial på kläderna och lakanen. Kändes som det blev bra och vi stöttade den lokala handeln.

Vi tog också en fika på vårt favoritkafé. Blå Katten. Dom är tvugna att stänga tidigare än vanligt för att det ska gå ihop att ha öppet nu. Så synd hur samhället påverkas av allt. Speciellt de små företagen.....

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

BLOGGDESIGN: JOHANNAEWA