Höjdpunkter med Vecka 12

Vilken vecka det har varit. En vecka där samhället vänds uppochner samtidigt som du kan se att det finns hopp för mänskligheten. Medmänniskor som bryr sig. Lite godhet kommer fram. Tråkigt att det ska krävas extrema event för att det ska inträffa. Vi får vara tacksamma för att det finns där ändå. Om det inte vore så att min kropp måste orka för min egen del och mitt liv just nu skulle jag nog har försökt vara en av dem som hjälper andra med rastning av hund eller handla. 
För min egen del har det känts som att det har funnits en hel del ljusglimtar. Har känts som en positiv vecka. Jag har kunnat njuta en hel del faktiskt. Varit ganska tillfred. Kanske beror på att mamma är här och det inte känns lika ensamt eller för att jag allmänt befinner mig i en bra plats. Pusselbitar faller på plats. 
Gårdagens outfit med vinden i håret så att jag halvt ser ut som ett troll. Naturlig skönhet med andra ord.....
Höjdpunkter med veckan: 
  • Det har varit en bra första vecka med mamma här. Tror vi har hittat ett sätt för att få hennes längre vistelse här att fungera mer eller mindre smärtfritt.
  • Börjat gå igenom vad som behövs för Minitrollets ankomst till världen och planerar inköp både nytt och secondhand. 
  • Fysiska energin har funnits.
  • Jag har mått rätt bra under veckan.
  • Lyckades baka god semlor som vi kan ha ätit en del av under veckan.
  • Lagat god mat.
  • Träningen med Enzo har gått bra.
  • Jag har känt mig mer bekväm med min gravida kropp utseendemässigt. 
  • Fick mitt kejsarsnitt beviljat. 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

BLOGGDESIGN: JOHANNAEWA