Inte min dag

Gårdagens klädsel

God kväll min sköna bönor!
Idag är det en sådan dag då hormoner och sömnbrist har gjort så att jag har varit lättirriterad. Försökte dessutom filma en video och insåg sen att det inte alls blev bra. Fröken Taylor blev ännu mer irriterad. Tyvärr har djuren fått umgås med en lättirriterad matte, blir extra irriterad när dom inte gör som dom "borde" och sen får jag dåligt samvete för att jag blir irriterad.
Trots att allt har känts fel idag har jag ändå fått lite gjort som min plan var. Skrivit blogginlägg, försökte ju filma även om det inte kommer användas till något direkt och jag gick våra 5 kilometer. Ger mig en klapp på axeln till att jag har försökt trotsa känslan inom mig idag. Tvingade mig själv även till att inte sova på dagen med tanke på att jag har sovit dåligt två nätter i rad, så nu hoppas jag på att sova som en lite kattunge inatt.  

Hoppas ni har haft en bättre dag än mig! Imorgon är det nya tag som gäller. Ny dag med nya möjligheter!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

BLOGGDESIGN: JOHANNAEWA