Komma tillbaka till rutiner

God morgon! Hur mår ni denna måndag? Själv ställde jag väckarklockan efter en vecka fri från den. Kände att det var dags att komma tillbaka till rutiner igen. Försökt hålla i mina rutiner sen mamma kom hit men det blir inte riktigt på samma sätt som innan. Senaste veckan har dessutom allt jag haft inplanerat ställts in och då har det blivit ännu svårare. Men jag ska inte klaga, får försöka anstränga mig lite mera för att hålla igång rutinerna. 

Jag har lite måsten för dagen att uträtta. Samtal att ringa och papper att fylla i som ska skickas. Sedan ska jag stämma av om jag träffar min kontaktperson imorgon eller inte. Hoppas på det för det börjar bli lite jobbigt att springa fram och tillbaka till byn, även dyrt. Jag är van vid priser som är på Willys eller Lidl. 

Ska försöka planera vad jag ska få gjort kommande vecka idag och även måltider på det. Måste ha en liten plan för veckan. Nöjd om det är mål för mitt kreativa eller om jag har lyckats göra en matschema frö kommande vecka. 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

BLOGGDESIGN: JOHANNAEWA