Kreativt flyt

God förmiddag! Har ni vaknat på rätt sida som jag? Jag känner mig laddad med energi och haft ett kreativt flyt senaste dagarna. Blir dessutom extra roligt när mamma kan hjälpa mig att ta bilder på mig ute för annars blir det lätt bristvara på det. Har även filmat en hel del och har flera idéer till videos. Håller på och arbetar med en video nu med ett viktigt budskap i. Hoppas på att få upp den idag eller imorgon!

Hittills har jag och mamma haft det väldigt mysigt. Vi har fått in en bra rutin där vi båda får vår ensamma tid som vi båda behöver och försöker respektera varandras egna rutiner. Vi båda har även spenderat för mycket pengar på saker till bebisen. Tacksam för det ekonomiska stödet. Försöker betala så mycket som möjligt själv såklart. För mig är det viktigt att jag känner att jag kan stå på egna ben.
Just nu flyter allt på som det ska. Dagens projekt blir att baka bröd, tror jag kommer göra ett och sen mamma ett. Spännande att baka mitt första bröd! Hoppas på resten av tiden tills lilltjejen kommer flyter på lika fint!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

BLOGGDESIGN: JOHANNAEWA