Positiv energi

Lilla söta Apollo får pryda förmiddagens inlägg. Något intressant måste ha varit där ute...

Hej på er! Och hej fredag! Lyckades ta samma morgonpromenad på 3,3 km denna morgon också. Hade även extra energi i kroppen igår eftermiddag så då drog vi iväg på en runda på 2,5. Riktigt nöjd med att jag lyckades med en halv mil igår totalt. Var länge sedan jag kände att jag hade sån fysisk energi i mig. Tror Enzo var tacksam över det. Känner att dessa promenader fyller mig med positiv energi och ger mig energi till att vara produktiv.

Idag är det fredag och det betyder att familjen kommer till lilla Mariefred imorgon, inte helt säker på om dom kommer hem till mig eller om vi åker hem till min styvbror direkt. Känner att det kan vara bra att fräscha upp hemmet lite extra inför besöket, för säkerhetens skull. Hoppas på en trevlig dag med dem oavsett hur det blir imorgon.

Önskar er en skön och härlig fredag!
Lisa:

Vilken söt kisse :) Såg att du bor i Mariefred. Jag bor i Nykvarn. Vi brukar ofta åka till Mariefred och fika för det är så himla fint där :) Ha en fin fredag kram

Svar: Åh tack :D Ja det är verkligen mysig stad att besöka :)
Denise Taylor

2020-03-06 @ 13:30:11
URL: http://familjenkaotisk.blogg.se
ajlimullersandvik.blogg.se:

vad skönt, vad fint att komma sig ut och gå!

Svar: Ja har verkligen varit skönt :D
Denise Taylor

2020-03-06 @ 15:59:51
URL: http://ajlimullersandvik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

BLOGGDESIGN: JOHANNAEWA