#städavåraskogar

Andra gången på två veckor jag hittar en massa skit i skogen. Det gör mig så förbannad att se att folk skräpar ner i naturen. När jag upptäckte denna dumplats kunde jag endast se en dödsfälla för djur. Av det jag kunde se verkade som mycket av det hade legat länge. Tyvärr hade jag långt ifrån rätt utrustning för att ta reda på alla jag hitta som ni ser i den här videon.
Om du kan och har möjlighet när du är ute går i skogen plock skit som detta. Jag har båda gångerna sett skräpet på en promenad och sedan gått tillbaka med en påse för att plocka upp det.
Dokumentera gärna när du gör det och lägg upp på sociala medier, använd
#städavåraskogar som hashtag och inspirera andra till att plocka upp. Det är tragiskt att en ska behöva städa efter andra.

Julia:

Guuuud, vad du är duktig. Dramatisk röst och dramatiska budskap. Jag älskar det!

Svar: Åh tack fina du! Det är så hemskt när man hittar sån skit som inte hör hemma i naturen :(
Denise Taylor

2020-03-26 @ 07:12:41
URL: http://ajlimuller.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

BLOGGDESIGN: JOHANNAEWA