Stannar hemma

God morgon mina sköna bönor! Skulle ha gett mig iväg till arbetsterapeuten idag men kroppen och vädret ville annat. Vakna med halsont och lite snuva och när jag tittade ut och både hörde och såg regnet mot fönstret blev det avgjort. Jag blir hemma idag. Morgonpromenaden med Enzo blev inte ens i närheten av mysig, tror till och med han som inte är känslig för väder inte tyckte att det var trevligt att vara ute.
Ska bara ta det lugnt och göra det jag känner för. Göra i ordning en stor kopp te och mysa ner mig med en bok i soffan låter inte som en helt dum idé för dagen. Har ett inlägg som kommer upp under dagen redan planerat, en ny video på youtube. Så håll utkik efter det! 

Hoppas ni har mysigare väder i er del av Sverige!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

BLOGGDESIGN: JOHANNAEWA