First Impression | Testar Örthårfärg

Så lite närmare tankar på min upplevelse att färga håret med en naturlig hårfärg. Vad känner och tänker jag såhär några dagar efter att jag har färgat? 

Jag har vant mig vid hårfärgen även om det inte blev som jag förvänta mig. Det verkar vara rena experimentet att färga med örter för du vet egentligen inte exakt vilket resultat du får, speciellt om du har haft en kemisk hårfärg sen innan även om du ska kunna färga över kemisk med vissa. Denna från Radico skulle jag kunna färga över kemiskt blekt hår men som ni ser blev det inte vinrött som det skulle ha blivit. Tur att att jag gillar att ha oranget hår.

Processen var inte helt glasklar. Det var väldigt speciellt och det torkade som lera på håret vilket jag inte var beredd på. Förvänta dig inte att det ska vara som att färga med vanlig färg, lite mera finess bakom detta. Men som jag sa i videon vill jag gärna fortsätta att testa mig fram med örtfärger då det är bättre för miljön och även för håret.
Lisa:

Tycker du blev jättefin i håret. Bra att du testar örtprodukter, fler borde göra det. Vi måste alla dra vårt strå till stacken när det gäller miljön. Ha en fin söndag kram

Svar: Tack så mycket :D Ja så är det verkligen! Känns som ännu ett bra steg för mig i mitt mål om en hållbar livsstil!
Denise Taylor

2020-03-29 @ 11:05:52
URL: http://familjenkaotisk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

BLOGGDESIGN: JOHANNAEWA