Vecka 10.

Hej på er! Det var lite tyst från mig under helgen. All motivation och inspiration försvann. Jag är inne i en svacka och försöker bryta den genom att göra det jag tycker är kul och som ger mig positiv energi. Som bloggen, skriva och fota, pyssla med videos, se inspirerande videos på youtube med samma intressen som jag har. Tyvärr i helgen kände jag att jag tappade allt lite och tillät mig själv att bara vara.
Det är mycket tankar som far runt i mitt huvud och hormonerna gör nog sitt också. Blir lite svårt att veta vad som är vad. Vad är ett spratt från hormonerna och vad ska jag ta på allvar?  Försöker ta en dag i tag och inte låta mitt roliga bli ett måste.
Måndag: Boendestöd kommer. Ska troligen bära över en vagga från M idag som jag ska ha som säng till Minitrollet när vi bor här några veckor innan flytten.
Om energi och kraft finns ska jag redigera klart video som ska upp på min kanal på youtube, delar såklart här när den är uppe!

Tisdag: Förhoppningsvis är min kontaktperson frisk så att jag kan åka och storhandla. Har möte på Röd Korsets secondhand-butik för eventuell praktik.

Onsdag: Arbetsterapeuten klockan 10.

Torsdag: Space kommer hit och stannar hos oss till den 15/3.

Fredag: Fri vad jag vet nu.

Lördag: Eventuellt träffa familjen. Bänkade framför Melodifestivalen på kvällen.

Söndag: Städ -och tvättdag.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

BLOGGDESIGN: JOHANNAEWA