Vecka Elva

Fina blommar jag fick av pappa och hans fru i helgen...

God förmiddag eller god morgon vilket det känns som för mig.
Precis hemkommen från morgonpromenad med grabbarna, Space kom redan 07.30 till mig imorse. Fullt hus nu med andra ord.
Känner mig redo för att komma igång med den här veckan. Tänkte försöka spela in en video idag, komma på idéer till kommande inlägg och även skriva klart inlägg som ligger i utkastet. Försöker att se mina sociala medier som ett "jobb" för att känna att jag gör något produktivt och vettigt men även för att jag vill att dom ska växa. Brinner ändå för att skriva på bloggen och få ut budskap. Stort utlopp för min kreativa sida.
Måndag: Boendestöd kommer 11.30. Spela in video. Skriva blogg inlägg. Gå 5km totalt med hundarna. Planera måltider för veckan och inköpslista.

Tisdag: Tid med barnmorskan 10.45 och direkt efter träffar jag min kontaktperson för att fika och storhandla. Gå minst 2-3 km med hundarna/eller hundparken med en vän.

Onsdag: Tid med arbetsterapeuten. Börja redigera video. Gå 2-3 km med hundarna.

Torsdag: Skriva inlägg. Redigera klart video. Gå 5 km med hundarna.

Fredag: Planera inlägg för kommande vecka. Gå valfria promenader med hundarna.

Lördag & Söndag: Inget planera förutom mys med djuren och göra det jag känner för.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

BLOGGDESIGN: JOHANNAEWA