Vecka Tretton.

God morgon! Hur mår ni? Själv känner jag mig halvt krassling. Hostar lite, ont i halsen och har lite snuva. Mamma är också snuvig. Vet inte riktigt hur jag ska göra med kommande vecka. Behöver handla med min kontaktperson men vet inte om jag borde, klarar mig med mat några dagar till iallafall. Sen har jag arbetsterapeuten också inbokad den här veckan, den lär jag avboka iallafall om jag känner mig krasslig. Blir verkligen krock i mitt huvud när jag måste ställa in saker. Får sån beslutångest. Hatar verkligen att du inte ska kunna känna dig lite krasslig utan att man får panik och oroar sig.
Måndag: Redigera videon som jag filma igår. Skriva på blogginlägg. Planera mat för kommande vecka. Eventuellt baka bröd. Promenera 3-5 kilometer med Enzo.

Tisdag: Eventuellt träffa kontaktpersonen och handla, beroende vad han tycker och känner. Promenera 2-3 kilometer med Enzo.

Onsdag: Fotolektion för mamma. Fota bilder till bloggen. Baka bröd. Promenera 3-5 kilometer med Enzo.

Torsdag: Eventuellt träff med arbetsterpeuten. Promenera 2-3 kilometer med Enzo. 

Fredag: Skriva blogginlägg. Spåna idéer till blogg och youtube. Promenera 3-5 kilometer med Enzo.

Lördag & Söndag: Inget planerat, mys med mamma.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

BLOGGDESIGN: JOHANNAEWA