Äntligen spring

Efter att ha längtat så länge till att komma iväg till hundparken fick vi äntligen möjlighet. Tror vi alla mådde bra i själen av den här utflykten. Fick umgås med M och Leon också. Märkte dock skillnad på Enzo, vi har inte varit där sen han blev kastrerad och han var mindre kaxig. Han har aldrig var aggressiv utan anledning men han var inte riktigt lika självsäker om det nu är rätt ord för det. Det var dock större hundar där och dom var lite mera påträngande vilket kan ha gjort sitt. Efter ett tag slappna han av och hade kul. Han var väldigt noga med att ha koll på mig när det var andra hundar där men när vi blev ensamma var det lite mer chill från hans sida.

Jag är så tacksam över den här dagen känner mig tillfredsställd även om jag nu bara hunnit göra en av tre saker som jag tänkt att göra idag. Jag har packat BB-väskan men hade tänkt packa en låda med skor och redigera veckans vlogg också. Får se om jag lyckas vara nattuggla och rediger vloggen under kvällen.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

BLOGGDESIGN: JOHANNAEWA