Första två nätterna hemma

Hej på er! Hur mår ni? Själv har jag aldrig varit mera trött och lycklig på samma gång. Vi kom hem i torsdags. Min pappa kom och hämtade oss på sjukhuset vilket jag är väldigt tacksam för. Hon klarade nästan hela bilresan hem, blev lite smått upprörd de sista tjugo minutrarna.

Vi har redan hunnit med barnvagnspromenader, en massa mys och mina bröst blev gigantiska under en natt . Mamma kallar dem för Dolly Parton. Dom läcker och är tunga.
Tror vi har en sovrutin på gång, en rytm som vi har haft nu iallafall våra första två nätter hemma. Sova mellan 23.00-02.30 och sen somna om igen runt fem på morgonen och sedan gå upp vid åtta. Jag har vaknat innan henne vilket har varit bra då jag behöver springa på toa innan jag ska amma henne.
Hennes mage har kommit igång och det har lett till de första magknipen tyvärr, hjärtat gå sönder när hon skriker. Inatt kämpade vi runt två timmar med skriket tills hon lyckades göra nummer två och äta igen. Hoppas att det inte händer igen under natten.

Lilltjejen ligger på gränsen till att få gulsot så idag var vi iväg till BB i Eskilstuna för att se om värdet hade gått ner eller upp. Tyvärr hade det gått upp lite men tjejen som tittade på henne trodde att hon skulle bajsa ut bilirubinet men om det blir värre ska vi ta kontakt med vården. Hoppas på det går över snart.

Förlossningsberättelsen är på G, förhoppningsvis får jag upp den i veckan som kommer!
ajlimullersandvik.blogg.se:

Jag är så glad, har aldrig sett något så litet... mazel tov!

Svar: Hihi ja hon är verkligen liten...liten och söt <3
Denise Taylor

2020-05-24 @ 13:54:02
URL: http://ajlimullersandvik.blogg.se/
Bunny Therése:

Pyttelilla tjejen <3

Svar: Hihi hon är så liten <3
Denise Taylor

2020-05-24 @ 18:26:21
URL: http://bunnydrugz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

BLOGGDESIGN: JOHANNAEWA