När dom vill vara i centrum

Idag blev det en dag då mängder av gravidbilder togs. Både inne och ute. Ljuset och vädret var på vår sida.
När jag började inne ville plötsligt båda killarna vara i centrum under tiden jag skulle ta mina självporträtt. Enzo la sig till rätta i sängen men lyckades ändå placera sig så att han inte var ivägen. Sträckte ut sig och tittade på mig med ögonen som säger "klappa mig". Kunde inte låta bli att knäppa någora söta bilder på oss ihop när han låg där och såg för mysig ut.
När jag började knäppa bilder igen med självutlösaren kom nästa lilla herre. Apollo ville mer än gärna sitta i mattes famn och få uppmärksamhet. Trampade med tassarna mot bröstkorgen när han satt i famnen. Även där kunde jag inte låta bli att ta några bilder.

Lustigt att när jag bara ska ha bilder på mig själv då är det inga problem att vara med på bild men när jag vill att dom ska engagera sig och vara med på bild då behövs alla möjliga konster för att få till det.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

BLOGGDESIGN: JOHANNAEWA