Saknaden av kläder

Känslan att kunna komma i vanliga jeans igen var ortroligt tillfredsställande. Kanske låter fånigt men jag har saknat att kunna ha mina vanliga kläder otroligt mycket. För mig är kläder ett sätt att uttrycka sig och så är det för många andra. Så idag kände jag mig snygg när jag kom i ett par jeans, svullnaden efter snittet hade gått ner så att jeansen kunde sitta bekvämt.
Nu är det mesta av mina kläder nerpackade inför flytten men just nu är jag otroligt nöjd med att kunna använda annat än gravidbyxor eller mjukisbyxor. Har två par jeans i garderoben och några tights. Jag och mamma fick dessutom hem ett trevligt paket från Sellpy när jag var på sjukhuset med lite nya härliga toppar, klänningar och skor (dom på bilden köpte jag). Mina toppar var något som också blev mer och mer begränsat längre in graviditeten så jag njuter ordentligt av att kunna använda dem igen. Jag har några amningstoppar men har insett att det funkar ganska bra utan också.

Hur ser du på kläder? Är det något du använder för att uttrycka dig?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

BLOGGDESIGN: JOHANNAEWA