Skötbordet är redo

Idag har vi verkligen fokuserat på att få i ordning det sista fixet inför Minitrollet. Vaggan och vagnen bäddades och skötväskan förbereddes. Sist men inte minst blev skötbordet klart, eller ja det tillfälliga skötbordet för tiden vi ska bo kvar i huset till flytten. Min sminkhörna är nu mera ett skötbord helt enkelt. Blöjor har lagts fram tillsammans med våtservetter och skötbädden som en fick gratis från apoteket ligger där med en handduk under för att skydda och göra det mjukt. Lampan fick vara kvar för det blev en snäll belysning för både mig och Minitrollet. Kommer innan flytten använda engångsservetter och blöjor men planen är att ha tygservetter och tygblöjor till henne sen när jag har flyttat. I lådorna under ligger ytterligare saker för vård och även hennes kläder just för att ha allt nära till hands.
När vi fick i ordning hörnan blev det ett "holy shit"-känsla. Lite av verkligheten kom ikapp mig på något sätt. I allt kaos som har varit i mitt huvud senaste dagarna var det skönt att kunna förbereda ordentligt. Pyssla och få den där mysiga bebiskänslan. Nu kan jag säga att jag är redo praktiskt för hennes ankomst till världen.
Bunny Therése:

ÅÅÅH SÅ MYSIGT!!

Svar: Jaa hihi <3
Denise Taylor

2020-05-14 @ 19:03:41
URL: http://bunnydrugz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

BLOGGDESIGN: JOHANNAEWA