Stora dagen är här

Hur gick detta till? Månaderna har gått långsamt och nu är dagen helt plötsligt här. Dagen jag ska få träffa mitt Minitroll.
Åt min frukost klockan 05.15 och sedan gick jag raka vägen tillbaka till sängen för att få till några extra timmar sömn. Ni kan förstå om det var lite svårt att somna inatt. Jag har nu duschat, fotograferat sista bilder på magen och gjort mig i ordning. Men nu jag sitter här med en rädsla att någon ska ringa och säga att det är inställt. Rädd för att saker och ting ska ändras igen. Färdtjänsten är här om två timmar. Kommer dagen rulla på så smidigt som jag hoppas på? Lugnet eller mera panik kommer kanske när vi är framme vid sjukhuset.

Familjen och vänner har skickat mig lyckoönskningar. Blir nästan förvånad över all uppmärksamhet jag får. Känns så speciellt. Alla vill ha uppdatering när det går. Stackars mamma som får ansvara för den biten, hon har inte riktigt förstått sig på min telefon helt hundra.

Önska oss lycka till! Uppdaterar om allt när tiden och energin finns. Har ett planerat inlägg på väg upp men annars kan det finnas risk för att det ekar här. Följ mig på instagram för eventuella uppdateringar under kommande veckan.
Bunny Therése:

IIIIIHI HOPPAS ALLT HAR GÅTT BRA IDAG <3

Svar: Tack! Allt har gått så bra som det kan gå <3
Denise Taylor

2020-05-19 @ 19:12:21
URL: http://bunnydrugz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

BLOGGDESIGN: JOHANNAEWA