Vecka 18 | Toppar & Dalar

Känslolivet har verkligen haft sin egna väg den här veckan. Jag har påverkats av andra för mycket. Blir lätt stressad över det jag inte kan styra. Började veckan med positiv inställning men känner hur jag långsamt ruttnat under veckans gång. Känner att jag inte har lyckats få tid till det som ger mig mental energi som fotografera och skriva. Att pyssla med bloggen och fota tillhör min vardag och ger mig energi till att vilja göra annat också men den här veckan har jag inte haft samma tid. När jag sen på kvällen får tid då orkar jag inte. 

Trots att jag inte har kunnat få min egentid lika mycket som andra veckor har jag haft en produktiv vecka. Med hjälp av mamma fick jag en riktigt kickstart med packningen inför flytten. Idag har vi totalt fått ihop 11 lådor. Kläder, skor, småsaker, böcker och lite till. Det känner jag mig nöjd med och ger mig själv en klapp på axeln.
Topppar:
  • Började veckan med härlig positiv energi
  • Allt var perfekt med både mig och Minitrollet
  • Lagat god mat
  • Var i hundparken med Enzo tillsammans med mamma och god vän
  • Myst med grannhunden
  • Se de vackra blommarna som slår ut och som även ger lite hopp i vardagen
  • Fint avslut med min kontaktperson
  • Sovit bra hela veckan
Dalar:
  • Frustrerad med okunnig psykolog
  • Stressad över att det ska börja rivas och byggas på baksidan
  • Haft en del gravidkrämpor
Linnea Kinis:

Jobbigt när det svänger mycket!

Svar: Hoppas på att den här veckan blir lugnare på alla sätt :)
Denise Taylor

2020-05-03 @ 22:52:25
URL: http://linneakinis.blogg.se/
ajlimullersandvik.blogg.se:

hoppas att du vår en riktigt stabil vecka 19! Ännu mer egentid, blogg och skrivande och vila <33 det låter ändå som en väldigt fin vecka! :)

Svar: Ja det hoppas jag innerligt också :) Ja det har ju funnit lite höjdpunkter som har gjort veckan lite ljusare :)
Denise Taylor

2020-05-04 @ 07:28:16
URL: http://ajlimullersandvik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

BLOGGDESIGN: JOHANNAEWA