Vi flydde ut i skogen

Såhär ser det ut på min baksida. Igår tog dom bort altanen och idag växterna. Allmänt kaos. Min hyresvärdinna har varit här också sen klockan åtta. Känt att privatliv och legat i botten idag. Lyckades lägga mig och vila två timmar under dagen, kändes välbehövligt efter att ha insett att jag gick upp onödigt tidigt då jag trodde att min hyresvärdinna skulle komma redan vid sju. Flydde även ute i skogen totalt tre gånger under dagen. Morgonpromenaden med Enzo, en gång själv helt utan sällskap och tredje gången blev det med både mamma och Enzo. Flykt till skogen behövdes för oss alla idag. Vi satt och lyssnade på fåglarnas kvitter, iaktog det som händer i skogen.

Försöker vara positiv men känner verkligen hur detta tär på mig när dom är på baksidan. Bara vetskapen att det finns folk där och att jag eventuellt måste passa på det som händer gör mig stressad. Försöker underlätta med att dra för gardiner och skydda mot insyn. Tröstar mig med att i slutet av juni befinner jag mig i min egna lägenhet med min lilla familj. Blickar framåt och längtar.
Enzo tyckte att det var ganska mysigt att sitta på berget med oss. Spana ut över skogen och sen hitta pinnar som han kunde tugga på och leka med. Lite nosarbete fick han också när både jag och mamma slängde ut godis åt honom. Nästa gång vi går ut och njuter i skogen får vi ta med oss lite kaffe eller något och har picknick.
Ida:

Låter ju underbart med turerna till skogen!! De behövs verkligen :D Jobbigt med folk på baksidan hela tiden dock, hoppas de går snabbt och du får lite privat ändå! :)

Svar: Det är verkligen terapi för själen! Tack, hoppas jag också :D
Denise Taylor

2020-05-06 @ 09:37:52
URL: http://idanilssonphoto.se/
Josäfin Andersson :

så härligt det låter, så mysiga bilder! :D

Svar: Det var riktigt avkopplande! :D
Denise Taylor

2020-05-07 @ 15:49:54
URL: http://jossanamigo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

BLOGGDESIGN: JOHANNAEWA