Avsluta ett kapitel kan vara positivt

Senaste åren är det många kapitel i mitt liv påbörjats och avslutats. Upplevelser, situationer och relationer. Alla avslut att har lett till något positivt. När jag avslutat relationer har jag känt mig friare, när jag har flyttat har jag upplevt nya upplevelser och fått mera erfarenhet (dock har det inte varit smärtfritt). Ibland har det varit jobbigt att avsluta något men det har gått över till en ny resa i livet, nytt kapitel. 

Om det är personer, platsen du bor på eller något du gör som gör dig olycklig är det okej att avsluta det. Ibland blir du tvingad till att avsluta ett kapitel tidigare än du har tänkt och då får du göra det bästa i situationen och det är okej att krascha för stunden. Sen inser du att det kommer något positivt med det. 

Så om du går igen något form av avslut ska du veta att det blir bra med tiden. Det kommer leda till något vackert. 
Rebecca Adnell:

Kloka tankar! :)

Svar: Tack :)
Denise Taylor

2019-07-03 @ 10:19:08
URL: http://adnellphotography.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

BLOGGDESIGN: JOHANNAEWA