Dubbelmoralkärring

Idag har varit en konstig dag både i tankarna och känslomässigt. Började dagen med att sakna Luna otroligt mycket, så ni kan tänka er känslostormen jag hade. Hjälper inte heller att Apollo går runt och skriker på en heller, trots att han får massa uppmärksamhet. Har även känt mig helt matt och spenderade halva dagen i sängen. Grubblat en del under min vakna tid och just funderingarna jag har haft har tärt på mig en del. Känt mig kluven.

Jag har haft många funderingar generellt senaste tiden runt min kost speciellt nu när jag har insett att havrmjölken har varit boven i dramat för mina hudproblem senaste året. Har inte haft utslag på läpparna sen jag slutade med havremjölken för 2-3 veckor sen men det har fått mig att gå steg tillbaka i mitt mål att för att bli vegan. Har inte varit världens största fan av sojamjölk även om jag tycker den för kaffe är rätt god. Jag har känt mig som en dubbelmoralkärring senaste veckorna på grund av att jag har druckit vanlig mjölk och ätit ost senaste veckorna. Får försöka göra så gott jag kan, får ta nya tag helt enkelt. Rom byggdes inte på en dag och förändra en livsstil när du stöter på problem på vägen är inte helt lätt. Får försöka att inte kritisera mig själv så mycket och istället hitta en lösning som jag trivs med både fysiskt och psykiskt. 

Nu har jag skrivit av mig för kvällen. God natt så hörs vi imorgon!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

BLOGGDESIGN: JOHANNAEWA