Fredagstipset | Romantiska filmer som berör

När jag ska se på romantiska filmer ska det vara filmer som berör in på hjärtat. Jag klarar inte av romantiska komedier, då stänger jag av TVn. Därför vill jag till denna helg tipsa om två romantiska filmer som berör en till hjärtat. Många har nog sett eller hört talas om dem. 
Remember Me
Ett romantiskt drama centrerat runt två nya älskare. Tyler, vars föräldrar har separerat efter hans brors självmord. Ally, som lever varje dag till fullo sedan de bevittnade sin mors mord. 

P.S. I love you
En ung änka upptäcker att hennes avlidna man har lämnat tio meddelanden efter sig avsedda för att att underlätta hennes smärta och starta ett nytt liv.
ajlimullersandvik.blogg.se:

jag har aldrig sett någon av dem, men vet inte om det riktigt är min smak på genre heller... för jag är tvärtom mot du: kan döglo på romcom ibland, även om min favoritgenre INTE har med romantik att göra XD

Svar: Tycker det är så pinsamt med romantiska komedier haha! Sitter och skäms framför TVn :P
Denise Taylor

2020-02-07 @ 19:36:02
URL: http://ajlimullersandvik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

BLOGGDESIGN: JOHANNAEWA