Den stora dagen

Skrev ett engagerat inlägg imorse men var problem här på blogg.se så det försvann. 

Idag var den stora dagen här. Idag fick vi veta könet på den lilla. Tänker jag ska hålla lite till på det inna jag berättar för er. Det jag kan säga är att Minitrollet mår bra, allt ser ut som det ska. Lillen körde vattengympa och ville inte alls vara med på bild. Drog upp händerna för ansiktet och höll på. Jag fick iallafall med mig ett gäng bilder som jag tänkte visa upp senare i veckans uppdatering. 
För övrigt vet jag inte vad som händer. Allt står stilla nu. Matten går åt helvete för att jag knappt klarar av att ge mig iväg till skolan. Som jag skrev i min förra veckouppdatering så är det som att min asperger har blivit värre. Har svårt att ge mig iväg på långa sträckor. Även om jag nu verkligen ville ge det en ny chans här efter all ledighet så tycker skolan att jag ska ta en paus eftersom jag inte får det att fungera. Skolan hjälper mig inte heller att få det att fungera, inge extra stöd trots att jag fyllde i att jag behöver det i min ansökan. Just nu vet jag inte riktigt var det kommer landa. Försöker att inte deppa ihop på grund av det. 
Jag fokuserar på det jag tycker är roligt, är kreativ och skapar. Viktigast för mig nu och tar hand om mig själv och djuren. Ser till att dagarna flyter på som det ska. Senaste dagarna har jag känt mig väldigt produktiv och sitter inte bara degar framför TVn. Det är jag nöjd med!

Nu ska jag hoppa ner i ett varmt bad, njuta som bara den. Passa på medan jag faktiskt har ett badkar att kunna använda. 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

BLOGGDESIGN: JOHANNAEWA