Längtar till framtiden

Idag har jag inte riktigt gjort det jag hade tänkt men vad gör det egentligen? Får försöka få ihop det iallafall.
Jag har drömt mig bort idag. Längtat till framtiden. Klara utmaningarna som väntar mig. Ett nytt spännande liv som är runt hörnet. Klurar på utmaningar och val som står framför mig nu, rådfrågar nära och kära om hur det ska tacklas. Hoppas på att allt faller på plats, kommer jobba för det. Ena stunden gråter jag av lycka och i nästa stund har jag panik. Vet dock att det kommer bli bra allt. Jag ger det inte så mycket annat val än att det får gå bra.
På något sätt har jag aldrig valt den lätta vägen och i vissa fall så har den svåra vägen varit det enda alternativet. Nu i efterhand är jag otroligt tacksam för resan jag har gjort. Skulle inte vara där jag är idag utan den resan.
Ninni Undén:

Sv: Shit, helt galet! Jag måste ju ha följt dig lika länge jag med... Lite coolt ändå! :D

2020-01-16 @ 21:42:00
URL: http://https://beautyandlace.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

BLOGGDESIGN: JOHANNAEWA